Vrátenie a reklamácia

Ako na vrátenie alebo reklamáciu tovaru?

Právo na vrátenie tovaru bez udania dôvodu - presnejšie právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy v 14 dennej lehote - patrí iba človeku, teda fyzickej osobe nakupujúcej mimo rámec svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania.

Produkty zakúpené na fyzickú osobu (nepodnikateľa), je možné vrátiť v 14 dennej zákonnej lehote viď obchodné podmienky. Rovnako je to v prípade výmeny alebo reklamácie (reklamovať môžete samozrejme po celú dobu záruky).

Produkty zabaľte a spolu s sprievodným listom zašlite na adresu skladu:

A.T. Shop s.r.o. / Onpira.sk 

Václava Nového 1194
Rokycany 337 01
Česko


Využiť môžete tiež formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo reklamáciu.

FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU (stiahnuť v PDF)

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (stiahnuť v PDF)

 V sprievodnom liste uveďte číslo objednávky, kontakt na Vás a stručne popíšte Vašu požiadavku tak, aby sme po rozbalení vedeli, ako máme s prijatým tovarom naložiť. V prípade vrátenia nezabudnite na číslo bankového účtu na vrátenie peňazí.
 

Kde nájdem reklamačný poriadok?

Postup reklamácie sa riadi slovenským právnym poriadkom a všeobecné informácie nájdete priamo v obchodných podmienkach.
Špeciálne reklamačné poriadok u nás nenájdete.

 

Čo treba doložiť k zasielanému tovaru?

Ak nám pošlete len samotný tovar bez sprievodného listu, môže sa stať, že len nebudeme schopní identifikovať.
Aby sme čo najlepšie a hlavne čo najrýchlejšie vyriešili vaše vrátenie či reklamáciu, je dôležité aby ste priložili sprievodný list so stručným popisom toho prečo nám tovar zasielate.
V prípade reklamácie je nutné popísať vadu produktu.
V prípade vrátenia odporúčame doplniť číslo bankového účtu, aby sme vedeli kam budeme prípadný preplatok vracať.

Odporúčame priložiť kópiu nákupného dokladu a tovaru odoslať spolu so všetkým príslušenstvom.

Ak si nie ste istí, kontaktujte nás na info@onpira.sk alebo telefónom +421 951 732 703.

Nie vždy je nutné tovar zasielať späť.
Reklamáciu je možné uplatniť nielen mailom, ale aj telefonicky alebo online. 

 

Ako zistím stav reklamácie alebo požiadavky na vrátenie?

Ak sme sa nedohodli inak, riešime vašu požiadavku na vrátenie aj reklamácie obratom - bez čakania.

Ak to povaha a charakter vady vyžaduje, môže sa riešenie zdržať o posúdení technikom. V takom prípade vás bezodkladne informujeme emailom alebo telefonicky a dohodneme sa na ďalšom postupe. Ak je to nutné, môžete sa na priebeh a stav reklamácie opýtať emailom na info@onpira.sk, poprípade telefonicky na čísle +421 951 732 703

 

Ako dlho bude vybavenie trvať?

Reklamácia aj vrátenie produktu, v prípade kupujúceho spotrebiteľa, riešime bezodkladne, obvykle v rámci jedného pracovného dňa (najdlhšie do týždňa).
Reklamácia môže zo zákona trvať až 30 dní, ale urobíme všetko preto, aby to bolo o poznanie skôr.

V prípade kupujúceho podnikateľa zákon lehotu na vybavenie reklamácie nestanovuje, napriek tomu riešime tieto situácie obdobne ako u kupujúceho spotrebiteľa najneskôr do 40 dní. V prípade vrátenia tovaru zo strany podnikateľa, posudzujeme každý jednotlivý prípad samostatne.

Vymedzenie pojmov kupujúci spotrebiteľ a kupujúci podnikateľ nájdete v Obchodných podmienkach.

 

Reklamácia sa blíži k 30. dňu, čo robiť?

Je pravdepodobné, že sme vás nezastihli na telefóne a návrh riešenia, ktorý sme vám poslali do emailu, máte v spame.
Prekontrolujte si emailovú schránku "nevyžiadanej" a pokiaľ ani tam nenájdete odpoveď, opýtajte sa nás na stav reklamácie e-mailom na info@onpira.sk, poprípade telefonicky na čísle +421 951 732 703

Ak vy ani my nedostaneme do 30 dní odpoveď, bude najneskôr 30. deň (podľa výsledku reklamácie - viď protokol zasielaný emailom) produkt zaslaný späť na vašu kontaktnú adresu alebo vrátené peniaze.

 

Ako a kde si môžem vyzdvihnúť vybavenú reklamáciu?

V prípade, že ste tovar zaslali poštou, bude vám odoslaný späť na adresu alebo úložné miesto, z ktorého prišlo a produkty, ktoré prinesiete osobne, budú na vyzdvihnutie na rovnakom mieste, pokiaľ sme sa nedohodli inak.

 

Ako dlho potrvá servis alebo pozáručná oprava?

V spolupráci s autorizovanými servismi na území SR sa snažíme riešiť všetky opravy do 30 dní. Ak to z nejakého dôvodu nie je možné, budeme vás včas informovať.

 

Máme technickú otázku?

Všetky technické otázky posielajte na email info@onpira.sk